...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





هوای تو

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم مگر ماهی بیرون از آب میتواند نفس بکشد مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم بگو معنی تمرین چیست ؟ بریدن از چه چیز را تمرین کنم ؟ بریدن از خودم را ؟ مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی ...؟



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت22:56---24 ارديبهشت 1391
خیلی زیباستتتتتتتتتتتت دستت درد نکنه میتی
پاسخ: خواهش!


بهانه
ساعت14:50---24 ارديبهشت 1391
جالب بید عزیزم
پاسخ: میسی!


بهزادی
ساعت15:31---21 ارديبهشت 1391
فرشته ها همیشه وجود دارن،اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگیم دوست
تقدیم به فرشته ی بی بالم که به داشتنش میبالم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 11:28 | |